پایه

لپتاپ استوک بخریم یا نو ؟!!

در این مقاله میخوایم ببینیم که لپ تاپ استوک بخریم یا نو . اگه میخوای لپ تاپ بخری و هنوز نمیدونی استوک بهتره یا نو یا استوک اصلا چیه ، تا آخر این مقاله با ما همراه باش .

اول از همه به این برسیم که لپ تاپ استوک چیه اصلا ؟ استوک به چی میگن

لپ تاپ استوک چیست؟

لپ تاپ استوک به لپ تاپ هایی گفته میشه  که در واقع  به هردلیل به فروش نمیرسن ، محصولات فروخته نشده در انبار می مانند و یا لپ تاپ هایی  که برای بازار آمریکا و اروپا ساخته میشن و بعد از چند سال کارکردن به دلایل مختلف جمع آوری میشن و به کشور های جهان سوم فروخته میشن یا محصولاتی که  قدیمی میشن و دیگه در کشورهای آمریکایی و اروپایی  فروش نمیرن چون اونا از سیستم های به روز استفاده میکنن و خرید لپ تاپ نو براشون هزینه خاصی نداره و راحت تر میتونن تهیه کنن

و یا گاهی اوقات که بعضی از فروشندگان برای بازاریابی و نشان دادن امکانات یک لپ تاپ ، آنها را از باز و از کارتن خارج میکنن ، اگر بعد از مدتی ، فروخته نشوند ، باید به نمایندگی پس داده شود ،آنها وارد انبار می شوند و شرکت های بزرگ بعد از مدتی لپ تاپ ها را به کشورهای دیگر صادر میکنند.

در اصل لپ تاپ های استوک ، لپ تاپ های  نو هستن با  قیمت پایین تر ولی با همان کیفیت دستگاه نو

دلیل قیمت پایین ، قدیمی تر بودن به نسبت نسل های جدید ، نداشتن کارتن و  گارانتی شرکت اصلی  می باشد .

 

آیا لپ تاپ استوک تعمیریه ؟ 

تصور اشتباه خیلی از خریداران از شنیدن کلمه استوک ، اینه که لپ تاپ استوک یک جنس استفاده شده ای هست که مشکلات و دردسرهای زیادی رو برای خریدار به همراه میاره.

لپ تاپ های استوک ممکنه قبل از ورود به ایران سرویس بشن یا مثلا چند مدل مشابه رو که ممکنه هر کدوم اشکالاتی داشته باشن ، قطعات معیوب رو برمیدارن و  از چند دستگاه ، یه دستگاه سالم میتونن بیرون بیارن که این حرکت رو میگن renew کردن

ولی دستگاه تعمیری و معیوب نیست.

 

حالا با این توصیفات واقعا استوک ارزش خرید داره ؟

حقیقتا بیشتر از خوندن مقاله و مطالب مختلف در مورد امکانات و مشخصات ، چیزی که مهمه اینه که در عمل چطوره ؟ لپ تاپ سرویس شده و رینیو شده به معنای خراب بودن یا درب و داغون بودن نیست . لپ تاپ های استوک گرید های مختلفی دارن از گرید A تا گرید c . در عمل در طول بیش از ده سال تجربه کاری ما در حوزه لپ تاپ استوک ، کارایی و ارزش خرید لپ تاپ استوک بالاتره

اما چرا ؟

 

1 بحث ظاهری و سالم بودن محصول 

لپ تاپ های استوک در ظاهر و از نظر سلامت فرق زیادی با لپ تاپ های نو ندارند البته در گرید A و معمولا دستگاه های مجموعه ما بدون خط و خش و در حد نو هستند فقط کارتن ندارند که در خرید و فروش لپ تاپ استوک ، کارتن هیچ اهمتی نداره . و دستگاهها از هر نظر کاملا تست شدند و بعد از پاس شدن مراحل تست ، لپ تاپ ها برای فروش آماده می باشند . اما مهم ترین نکته از نظر ما اینه که خب چه ضمانتی وجود داره که اگه خراب شد ما دستمون بند باشه به جایی شاید تنها فرق دستگاه استوک و نو در ضمانت و گارانتی باشه .

بزلرید با یه سوال شروع کنم  بحث رو

شما چندبار به گارانتی محصولات مختلف مراجعه کردید که بخواهید از گارانتی استفاده کنید ؟ وقتی به گارانتی مراجعه کنید تازه متوجه میشید که هیچ ضمانت و پشتیبانی ای وجود نداره و شرکت های گارانتی تا جای ممکن از گردن گرفتن و جبران خسارت گریزان هستن اما ما در مجموعه بارمان بخش تعمیرات رو داریم با متخصصان با تجربه و انبار قطعات مختلف که قابلیت اینو داریم که تمام محصولاتی که به شما عزیزان میدیم رو گارانتی کنیم تا هر اتفاقی برای دستگاه شما ،مشتریان مجموعه بارمان استوک ، افتاد ، از خدمات فنی ما بهره ببرید.

 

مزایای خرید لپ تاپ استوک

شما با خرید لپ تاپ استوک ، نه تنها با پرداخت هزینه کمتر نسبت به لپ تاپ نو ، میتوانید لپ تاپی با مشخصات بالاتری انتخاب کنید بلکه امکان ارتقاء سیستم با توجه به نسل آن ، برای شما وجود دارد

و خداروشکر امروزه با توجه به تنوع تولیدات کمپانی ها ، از تمامی برندها ، لپ تاپ استوک ، در دسترس می باشد ، اگر لپ تاپ با استحکام بیشتر میخواید ، لپ تاپ استوک لنوو پیشنهاد میشه ، اگر طرفدار ظرافت هستید ، به شما لپ تاپ استوک اچ پی hp  پیشنهاد میشه ، لپ تاپ هاس استوک دل Dell   و ایسوس Asus  هم جایگاه ویژه و خوبی در بین طرفداران خود دارند ،  تمامی لپ تاپ های استوک نامبرده ، با کانفیگ های بسیار متنوع در مجموعه بارمان برای معرفی به شما عزیزان در دسترس می باشد.

لپ تاپ های استوک حرفه ای ، لپ تاپ استوک گیمینگ، لپ تاپ استوک ارزان ، لپ تاپ استوک اداری ، لپ تاپ استوک صنعتی ، لپ تاپ استوک دانشجویی و …. در محصولات معرفی شده در سایت فروشگاه بارمان استوک موجود می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *